Tisdag {20/9}

Trivsamma förändringar

Tusen tack för grattis-hälsningen! =)



Ja, hon ville ut tidigt och snabbt skulle det gå. Jag gick o la mig vid midnatt utan att haft en enda känning, kvart över slog värkarna till och efter en timme så var de så täta som var femte minut. Ringde förlossningen efter ett tag då jag fått sambon att förstå att det var på riktigt, barnmorskan som svaradeo sa ÅK NU! Och om det tilltar så ring ambulans så åker jag med och tar hand om dig...

Men vi hann in, vi har 45 min till BB. Vovven skulle vi slänga av efter vägen men han fick följa med o sitta i bilen tills min pappa gick av sitt nattskift och kunde hämta honom vid 6. När vi kom in var jag öppen 2 cm, och mycket mjuka kanter. Efter att ha kämpat med värkar fram till klockan 7 med lustgas så bad jag om mer smärtlindring. Men när de undersökte mig var jag öppen 8 cm så då var det bara att köra på. Strax efter var det dags för krystvärkar som jag fick kämpa med i ca en timme. Sedan kom hon, var frisk o kry och ingen behövde springa iväg med henne direkt. Så det är inga som helst fel på henne, hon är bara lite liten och behöver växa till sig.



Snart är det din tur, det är så häftigt att få följa alla som ska ha barn ungefär samtidigt som oss! Lycka till med allt, jag ska hålla utkik!

Bodypalace

400!? o_O

2011-09-20 | 12:31:43 | http://bodypalace.blogspot.com
Annas inspiration

Javisst det är helt normalt med sammandragningar nu när det inte är så längt kvar .)



kramis

2011-09-20 | 14:57:22 | http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTAR:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter.

/>


RSS 2.0