{ Söndag - slappedag }

AnnnaJo

Åhh vilken fin tatuering!!! Så har jag oxå tänkt att göra, men vet inte om jg vågar. På min handled ska det stå Viggo! Hur ont gjorde det? Ungefär vad kostar det? Jag har inte tagit kontakt med någon tatuerare ännu, känns så fånigt att gå in på ett sånt ställe. Känner mig inte riktigt hemma där.. Kram

Svar: Tack snälla! :) Det gjorde inte så ont...men det är svårt att säga och förklara det där eftersom alla har olika smärttrösklar. :) Där jag gjorde det så va minimum 800:- men finns säkert billigare. Men hör dig för vilka som är bra tatuerare! För det gäller ju att de är stadiga på handen när de ska göra texter. Nej inte jag heller...inte min värld precis. Men det gick bra! (Ska se om jag får tummarna ur o fylla i den med...;)) Kram på dig
Tess

2012-10-20 | 16:15:35
AnnnaJo

Tack för ditt svar. Ska kolla upp det vidare i min stad.

2012-11-11 | 14:09:35

Kommentera inlägget här:

NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTAR:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter.

/>


RSS 2.0