Igår eftermiddag

Sambo

Ja det var svåra frågor....kluriga!

10 frågor och jag hade 0, ja 0 rätt. =)



Här är en fråga: (9sek. svars tid)

- "En man byggde ett fyrkantigt hus med fönster på varje sida som vette mot söder. Utanför komo en björn och passerade. Vilken färg hade björnen?" -

2009-11-02 | 12:46:38
Alice

Ja, när lyckas INTE katter och hundar lägga sig så konstigt att man inte fattar varför de flyttar sig. Kan det vara bekvämt? Bara djuren vet :))

2009-11-02 | 17:49:30 | http://mintmelon.blogg.se/
svärmor

Tack för an trevlig kväll. Att frågorna va svåra förstår jag inte...jag hade alla rätt!!!! Fniss. Ja ja jag hade läst dom en gång tidigare. Hsar ni läsare förresten kommit på vilken färg björnen hade??? Ha en go måndagkväll. Kramiz till er båda, eller va sa ja nu alla tre menar ja.

2009-11-02 | 17:56:44

Kommentera inlägget här:

NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTAR:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter.

/>


RSS 2.0