Måndag

Miia - There´s no place like home

Vilken snygging till Tv-bänk! Vitt & fräscht =)



Irriterande med benen bara! Hoppas ni kan få dem på plats snart.



Ha en bra måndag! Kram /Miia

Hanna

va fint det blev..! Super bra...ser ut som om det är mer plats där nu. Nästa gång jag är hemma måste jag komme och se alla dina projekt. =) Hoppas du har det bra på lasarettet. kram

2009-10-05 | 17:27:35 | http://handinhand.blogg.se/
Kristin

Hallååååå det blev ju himla snyggt det där. Jag tycker inte bara snyggt utan lite flott, bekostat. Tur ni tog de blanka luckorna för de blev ju inte bara snyggt Sonen får lite att putsa på oxå, FNISS. Oh tack för en trevlig dag på IKEA. Vi ska snart dit igen, Linnea vill ha sin soffa. Hon har idag tack vare storebror fått det så "rent" på sitt rum. Ett riktigt tonårsrum,nu ä de bara soffan som saknas.. Hoppas du haft en bra dag på "jobbet"

2009-10-05 | 21:52:59

Kommentera inlägget här:

NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTAR:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter.

/>


RSS 2.0