1 Augusti

Kajsa

hejsan! jättefin bloggdesign du har :) undrar bara en sak! kommer verkligen inte på vad jag ska googla på för att få fram någon slags tutorial om hur man ändrar "utseendet" på länkarna rill rubrikerna under Arkiv & Kategorier, så som du har; alltså så att kategorinamnen & månaderna under årtalen blir centrerade & ligger efter varandra. hoppas du fattar vad jag menar, vill alltså ha det upplagt på samma sätt som du har, har sett massor som har så & tycker det är skitsnyggt så letar desperat efter hjälp! du behöver inte hjälpa mig med att förklara hur man gör, bara om du kan tipsa om en sida eller något så jag vet hur jag ska göra! :)



tack på förhand!

2011-08-04 | 13:29:04 | http://prbykajsa.blogg.se/
Janna

Åh, så underbart! När min syster skulle få sitt barn var vi som barn på julafton , eftersom vi inte visste vad hon väntade(för kön).



Var så kul att springa runt och hitta neutrala barnkläder , och det finns så mycket ! så mycket fina barn kläder... Man skulle ju kunna köpa upp allt i hela butikerna :D

Lycka till med eran lilla när h*n kommer !

2011-08-09 | 18:06:02 | http://molnsken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTAR:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter.

/>


RSS 2.0