Nattning & Inredning

Anders

Hejsan,



tänkte bara tipsa om vår bloggtävling som vi anordnar borta på Seatfinders resblogg:



Seatfinders barntävling:

Skriv om bästa resmålet med barnen och vinn ett presentkort på Toys R Us.



Med vänliga hälsningar,



Anders

Maja

Mitt råd är: låt Vilde bestämma ännu! Han är ännu så jätteliten, och när han nu är enda barnet så passa på att bara vara med honom och låta honom styra, lyssna på hans signaler.



Jag kan verkligen sakna det där nu, att bara kunna ligga hos sin bebis tills han somnar. Med en 3-åring som kräver sitt så funkar det inte alls. Ofta kan jag inte ens sitta i lugn och ro och amma utan får springa runt med Hjalmar hängande i tutten och hjälpa Viking med grejer samtidigt ;-)



och jag LOVAR er, Vilde kommer att kunna lära sig att bli nattad av både dig och Lenny senare ändå, utan att ni ändrar rutinerna nu när han är så pytteliten.



Kram på er!

2011-11-18 | 13:17:40 | http://virvelsyster.blogg.se/
Malin

Men herregud, han är knappt 2 månader gammal, Julia somnar fortfarande vid bröstet ibland, och fram tills hon var 4 månader kunde hon bara somna i famnen. Vilde är aldelles för liten för att ha några rutiner ännu, ta det som det kommer och lugna ner dig lite, så ska du se att ordnar sig med tiden. Från att enbart kunnat somna hos mig, kan Julia nu somna nattad av Henrik eller till och md själv i sin spjälsäng, vid 7 månaders ålder. Ska tillägga att hon fortfarande ammas och har helammats hela tiden.

2011-11-20 | 11:41:04 | http://classyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:

MAIL:

BLOGG:

KOMMENTAR:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter.

/>


RSS 2.0